Akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to:
setki tysięcy zadowolonych turystów
ogólnopolska kampania promocyjna
możliwość dotarcia do nowych klientów
Według badań wśród Partnerów Akcji:
96% Partnerów widzi korzyści płynące z udziału w Akcji
90% przedsiębiorców deklaruje chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach Akcji
80% usługodawców chce polecić udział w Akcji innym podmiotom
Opinie partnerów akcji
Triverna.pl, Juliusz Fiedler
Akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to bardzo ciekawa inicjatywa. Pokazuje Polakom, że podróżowanie nie musi być drogie - co doskonale wpisuje się w misję naszej firmy - portalu umożliwiającego rezerwacje hoteli w promocyjnych cenach. Po raz trzeci wzięliśmy udział w akcji i z każdą kolejną jesteśmy coraz bardziej zadowoleni.
Zamek Malbork, Mariusz Stankiewicz
Z wielką przyjemnością po raz kolejny włączyliśmy się w akcję POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Wspólne działania wielu podmiotów m.in. hoteli, restauracji, przewoźników, ale także muzeów, czy innych atrakcji turystycznych stawia tę inicjatywę pośród szczególnie wyczekiwanych w kalendarzu turysty. Muzeum Zamkowe w tych dniach odwiedzają liczne grupy turystów, które z uznaniem wypowiadają się o akcji.
Agroturystyka NAD STAWEM Zamość, Renata Szczygieł
Jestem bardzo zadowolona z akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Wszystkie dostępne pokoje wyprzedały się już w pierwszych dniach. Na pewno wezmę udział w edycji jesiennej. Co ciekawe, z akcji korzysta też moja rodzina, ale już jako turyści.
Restauracja Belvedere w Warszawie, Beata Bronowicz
Restauracja Belvedere pierwszy raz wzięła udział w przedsięwzięciu POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Osoby, które odwiedziły restaurację miały okazję docenić naszą kuchnię oraz niespotykane wnętrze. Zostaliśmy docenieni przez nowych gości nie tylko z Warszawy. W kolejnej edycji planujemy z szerszą ofertą włączyć się do akcji i promować ją na naszym kanale social media.
SUN & SNOW, Regina Juźko
Bardzo polecamy udział w akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Jako operatorzy zarządzający wynajmem apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych, odnotowaliśmy w tym roku bardzo duże zainteresowanie pobytami w górach i nad morzem. Wzięcie udziału przełożyło się na znaczny wzrost obłożenia w terminie 15-17 marca 2019, co z pewnością wpłynęło na rozpoznawalność marki Sun & Snow. Dlatego zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w edycji jesiennej. Jest to świetna okazja to wypromowania swoich usług turystycznych.
Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, Beata Krokosz
Dzięki udziałowi w akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY obłożenie w naszych atrakcjach stałych wzrosło średnio o ponad 40% w porównaniu z okresem analogicznym. Dzięki akcji kultura staje się bardziej dostępna!
Polski Holding Hotelowy, Ghoerghe Marian Cristescu, Prezes Zarządu
Już od pierwszych edycji wszystkie obiekty należące do Polskiego Holdingu Hotelowego biorą udział w akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Dla nas, hotelarzy, ogólnopolska akcja organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną ma przede wszystkim wymiar stricte marketingowy i jest przez nas postrzegana jako inwestycja w przyszłość, a także sposób na wydłużenie sezonu turystycznego.
Wszystkie nasze hotele, biorące udział w kampanii turystycznej promującej Polskę, umożliwiają turystom odkrywania pięknych miejsc naszego kraju, oferując przy tym korzystne ceny naszym gościom hotelowym. W ten sposób budujemy nowy segment klientów. Cieszymy się z każdego nowego gościa, który korzysta z tej promocji, bo liczymy, że w innym terminie wróci do nas albo zachęci innych do skorzystania z naszej oferty.
Wartym podkreślenia jest również fakt, że akcja została zauważona w całej Polsce. Już teraz nie tylko hotele, lecz także muzea, teatry czy restauracje dołączają do kampanii. A dzięki temu, że w wydarzeniu uczestniczą instytucje i przedsiębiorcy z różnych branż, turyści mają możliwość ułożenia sobie optymalnego planu podróży, korzystając ze zniżek na transport, zakwaterowanie czy bilety wstępu do atrakcji turystycznych.
Z każdą edycją zainteresowanie akcją jest coraz większe i to nie tylko wśród hotelarzy, ale także wśród przedstawicieli innych branżach okołoturystycznych. Jestem przekonany, że następne odsłony tego wydarzenia odniosą kolejny sukces frekwencyjny, zarówno w obszarze partnerów, oferujących promocyjne ceny na swoje usługi, jak również w segmencie gości korzystających z atrakcyjnych cen.