Jak zostać Partnerem Akcji?

infografika-2.jpg

 

Co w sytuacji, kiedy nie mogę się włączyć do Akcji ze względu na nieodpowiadającą mi datę weekendu?

Istnieją dwa sposoby realizacji zniżki. Podczas weekendu 5 – 7 października 2018 oferta promocyjna może być:

  • realizowana za cenę niższą o co najmniej 50% w stosunku do ceny regularnej na usługę główną

lub

  • sprzedawana za cenę niższą o co najmniej 50% w stosunku do ceny regularnej na usługę główną, przy czym realizacja tych produktów lub usług turystycznych nastąpi w terminie późniejszym.

 

Co powinien zawierać opis oferty promocyjnej?

Oferta promocyjna na Twojej stronie internetowej to główne źródło wiedzy dla turysty, który jest zainteresowany skorzystaniem z promocji, dlatego powinna być możliwie szczegółowa i przejrzysta. Witryna www.polskazobaczwiecej.pl nie prezentuje treści poszczególnych ofert, a jedynie przekierowuje na Twoją stronę internetową. W związku z tym najważniejszymi elementami oferty promocyjnej są informacje, że bierzesz udział w Akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY, opis jakich usług dotyczy zniżka, cena przed i po zniżce, a także sposób realizacji zniżki (patrz punkt wyżej) oraz sposób rezerwacji/kupna itp. To od Ciebie zależy, na ile strona z Twoją ofertą wyda się atrakcyjna dla turystów. W zakładce INFORMACJE są również dostępne grafiki oraz logotyp Akcji, które możesz wykorzystać.

 

Co w przypadku, kiedy w obiekcie nie jest prowadzona przedsprzedaż (patrz: start sprzedaży - 19 września)?

Wcześniejsza sprzedaż, od 19 września, nie obowiązuje, jeśli w obiekcie nie jest prowadzona przedsprzedaż lub rezerwacja, np. w muzeum, gdzie sprzedaż biletu = realizacja oferty.

 

Jeśli mam kilka obiektów lub podmiot, który chcę włączyć do Akcji ma kilka oddziałów, to czy do każdego z nich powinien być wypełniony oddzielny formularz?

Tak. Wprowadzone zgłoszenia, będą się pojawiać nie tylko na liście Partnerów, ale również jako znacznik na mapie. Najbardziej czytelne dla potencjalnego turysty będzie więc, jeśli każda z lokacji będzie wprowadzona oddzielnie.

 

W jaki sposób ustalona jest kolejność wyświetlania Partnerów na stronie Akcji?

O kolejności na liście Partnerów decyduje data wprowadzenia zgłoszenia, tak więc obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.

Joomla SEF URLs by Artio